Conditii Garantie

 

Condiţii Minime de Montaj şi Acordare Garanţie

Deoarece Lemnul Este Un Material Viu

 

şi din dorinţa de a fi siguri că vă putem oferi cele mai bune servicii, vă rugăm să ţineţi cont de următoarele:

 

  1. Şape turnate de cel puţin 21 zile pentru montaj parchet si uşi.
  2. Lavabilă pe pereţi aplicata inainte cu cel puţin 10 zile.
  3. Gresie şi faianţă chituită inainte cu cel puţin 3 zile.
  4. La construcţiile noi (care presupun tencuială nouă etc.) încăperea trebuie să fie încălzită peste iarnă, ventilată şi menţinută la temperatura constantă de 20ºC cel puţin 21 zile.

 

 

Conditii recomandate de exploatare si intretinere

 

  • Mobilierul va fi pastrat in loc uscat, cu o umiditate relativa a aerului de min. 40%, max. 60%, temperatura controlata de 15ºC – 26ºC.
  • Mobilierul trebuie ferit de surse de caldura, nu trebuie depozitat si pastrat langa surse de caldura, deoarece la o temperatura de peste 26ºC exista riscul ca lemnul sa lucreze, sa se usuce prea tare.
  • Daca exista umiditate de peste 60% exista riscul ca lemnul sa se umfle.
  • Daca mobilierul este stropit cu apa aceasta trebuie stearsa cat mai repede, apa nu trebuie sa stea pe suprafata mobilierului.– Mobilierul nu trebuie stropit sau sters cu substante chimice.
  • Mobilierul va fi sters cu o carpa uscata si moale, cu produse specifice de curatire si intretinere a mobilierului din lemn masiv. Recomandare: – evitarea produselor pe baza de ceara si silicon; in caz de necesitate servicii post garantie si retus nu garantam daca sunt folosite produse pe baza de ceara si silicon.
  • Mobilierul nu trebuie lovit, zgariat, intepat sau supus la socuri repetate.
  • Mobilierul trebuie transportat si manipulat cu grija;
  • Feroneria si accesoriile (balamale, broaste, glisiere, etc.) nu trebuie bruscate si/sau fortate.
  • Evitarea asezarii obiectelor fierbinti (cani de ceai, cafea, etc) pe blaturi.

 

 

 

Conditii de Garantie

 

  • Garantam produsele, conform legislatiei romane in vigoare, pentru o perioada de 24 luni de la data livrarii in cazul persoanelor fizice si 12 luni in cazul persoanelor juridice.
  • Pentru solutionarea eventualelor reclamatii de calitate, cumparatorul trebuie sa prezinte factura fiscala sau dovada efectuarii platii si prezentul certificat de garantie.
  • Reclamatiile vor fi redactate sub forma unui protocol de reclamatie in trei exemplare.
  • In cazul efectuarii unei reclamatii in perioada de garantie, vanzatorul se obliga ca in termen de 10 zile lucratoare de la reclamatie sa constate defectiunea si sa determine cauza aparitiei ei.
  • Pe perioada expertizei tehnice, vanzatorul nu se angajeaza sa inlocuiasca sau sa repare produsul care este obiectul reclamatiei decat contra cost.
  • Garantam ca in cazul defectarii produselor de mobilier in conditii normale de utilizare, fapt constatat in urma expertizei tehnice, pe durata perioadei de garantie, produsul, va fi reparat sau inlocuit gratuit in termen de 30-45 zile lucratoare de la constatare.
  • Reparatia se va face la punctul de lucru al vanzatorului sau la sediul cumparatorului la cererea acestuia.
  • In perioada de garantie, daca defectiunea produsului de mobilier a aparut din vina cumparatorului, cauza fiind nerespectarea conditiilor de manipulare, pastrare sau utilizare a produsului, la solicitarea clientului, acesta va fi remediat contra cost.

 

 

Pentru a evita creşterea costurilor de proiectare şi design, vă rugăm să ţineţi cont de condiţiile minime de măsurători:

 

Şape de egalizare turnate;
Pereţi pregătiţi pentru Vinarom, inclusiv la golurile de uşi;
Pereţii îndreptaţi;
Colţuri îndreptate;
Gresie/ faianţă puse;
Ţevi de apă trase;
Calorifere trase;
Trasee electrice trase definitive

 

 

Strada Dr. Iacob Felix, nr. 99, parter, sector 1, Bucuresti

+40 760 698 097, +40 726 767 0800 +760 698 097

office@happy-home.ro

Privacy Policy

Contact